Belépés
Gondolatok-beíratkozás-
Rengeteg kérdés és gondolat kavarog a fejemben. Hol is kezdjem?

A héten eddig rengeteget kellett mászkálnom, teljesen feleslegesen. Nem a saját hibámból.
Tegnap volt a beíratkozás a szakközépbe. Innen is pusszantom az érintett iskola igazgatóját, a nem éppen pontos megrendezés miatt!
Még májusban megkaptuk a levélkét, hogy 2006. 06. 21.-én 9-10.30-ig lesz az em...
Elutaztunk..:-)
... Sziasztok!

Ezer bocsánat,de tegnap olyan gyorsasággal utaztunk el hogy elköszönni nem volt időm Tőletek.
Ugy történt hogy tegnap reggel elmentem bevásárolni,és épp a bolt kellős közepén álltam amikor felhivott a kis családom hogy azonnal induljak haza,mert már majdnem bepakoltak,és foglaltak szobát éjszakára,és mennenk,ha én is otthon lennék már....
Gyorsan fi...
Egy nagyon jó nyaralás
Van egy nagyon aranyos kamionos ismerősünk. Nagyon jóban vagyunk vele. Minden évben együtt nyaralunk. Egyik évben ő jön a családjával, másik évben mi megyünk. Ők Nyírlugoson laknak. Mikor erre jár kamionnal mindig bejön hozzánk. Amikor itt van nálunk mindig megkérdezi hogy nem megyek-e el vala hozzájuk. Eddig mindig azt mondtam hogy suli van...2 hete is megkérdezte ugyan ezt, mire ...
Megtalált boldogság
Régóta álmodoztam arról, hogy egyszer nekem is lesz barátom, akit teljes szívemből szerethetek. De ez a remény az idő múlásával kezdett meghalni bennem. Akármibe belekezdtem semmi sem sikerült. Csak néztem a boldog arcokat, csodáltam a párokat és azon tűnődtem, hogy nekem miért nem jön össze semmi. Kínzott az egyedüllét és a magány, hiányzott valakinek az ölelése, az az érzés hogy ...
újabb próba
Sziasztok ismét az előbb sikeresen kitöröltem mondókámat. Úgyhogy ismét sorokba próbálom rendezni gondolataim sőt utána még lehet képet is töltök fel-ha lesz még erőm hozzá. Nos ide mindenfélétfogok írni izgalmas változatos életmből az utálatos matekdolgozattól a hogy is volt az a dolog velencében-ig . Ami egyből felfog tűnni hogy alapvetően vidám vagyok amit azonban rendkívül ...
Utazás Londonba Húsvétkor
Na, most egy kicsit visszaugrunk az időben még a kijevi kirándulás utánra. Aki olvasta a leveleket korábban (e-mail) az tudja, hogy ez Áprilisban volt. Londont tulajdonképpen a Húsvét adta hosszú hétvégén látogattuk meg. Ez a bejegyzés erről az utazásról fog beszámolni. (Ja, a bejegyzés alapvetően a Móni legfrissebb levelének az átmelt változata, úgyhogy a szám és személy ennek fo...
Martfű
Tegnap este egy kis összejövetel volt Martfűn a nővérem volt osztálytársáéknál,az ő hugával pedig én vagyok jóban.Szóval Martfű.Mondanom sem kell,hogy elindulni nem volt kedvem.A vonaton pedig a nővérem kritikáit kellett hallgatnom,teljesen elment a kedvem mindentől.Megérkezés,néhány ismeretlen ember.Gyorsan fogyasztottam egy kis kaját,mindenki folyamatosan öntötte magába a bort,én...
ígértem...
Megígértem, hogy írok arról, milyen volt a tagnapi-mai bulink.

Azzal kezdem, hogy nagyon komoly volt. Mikiék próbáltak és kb. 10 perc alatt lettünk annyian a házikónkban, hogy "alig fértünk el". Olyan 10 körül indultunk fel a "nagy tarcsai életbe". Mondanom sem kell, hogy Miki nagyon jól állított italügyileg már ekkor (pálinkázott). Gondolhatjátok mi volt ezek után...
7végén
Pénteken mint mindig, mentem barátomhoz (Lacihoz) Tatabányára! Délután avagy este fél 8-kor indultam Dorogról és 9 körül voltam ott Tatabányán! Elmentünk Oroszlányba, megnéztük hol dolgozik Laci nővére, Anita! Utána elmentünk hozzájuk és szokás szerint DVD-zni kezdtünk! Köztuditt, hogy Lacival mindig DVD-zünk és az már egy másik kérdés hogy nézzük e vagy sem! Utána léptü...
JÓ házasság titkai
A jó házasság titkai 2..

------------------------------------ -------------------------- ------------------

Néha egyetlen pillantás elég, hogy két ember tudja: egy életen át összetartoznak. És az is előfordul, hogy valaki hosszú évekig keresi az igazit, míg végül megtalálja. Megpróbáltuk kideríteni, hogy min múlik a jó házasság.

Mi...
MÁS nap
...

Az a nap is épp úgy kezdődött, mint a többi téli, sötét, fagyos reggellel. Nem nagyon akaródzott kibújni a jó melegből. Szerda volt, kelni kellett, tenni a dolgom. Gyors zuhany, a kávé illata utánam kúszott a fürdőbe, reményt adva az ébredésre. A konyhai rádióban elhalkult a zene, melódiák helyére hírolvasó lépett. Indulni kell...

Kutyáim körülöttem ugrált...
Egy BOGÁRka élete :)
Helló Magyarország!!!

Újra itt Németországban!!! Miért is? A 7vgt ugyanis odahaza töltöttem! Nagggyon fantasztikus volt. Szerencsére Tesóm tudott fuvart szerezni hazafelé, csütörtökön el kellett mennem vonattal Metzingenig, ami 45 percre van innen és délben indultunk is haza! Este 11re már meg is érkeztem. Nagy volt az öröm, Anyáék az 5.-ről a 3.-ra futottak elém:)) jól ...

Kedves Olvasóim!

No sikerült kipihenni a gólyatábor fáradalmait? Olvastam pár üzit a falon és nem lehetett olyan rossz:))nagyon sokat gondoltam rátok, szinte fizikai fájdalmat jelentett, h nem lehetek ott Veletek, amikor én az a NEMMARADOKKISEMMIBŐL-fajta vagyok...szóval én nem azért voltam picit magam alatt, mert vége lett, hanem mert egyáltalán ott sem lehettem:( h...
Tragédia 2006. augusztus 20
Részletek különböző cikkekből.
A kormány felelős a tragédiáért?
A kormány azáltal, hogy nem tájékoztatott a közelgő veszélyről, és nem hozott megelőző intézkedéseket, életveszélynek tett ki több százezer gyermeket, és közvetlenül felelőssé tehető a Duna-parton bekövetkezett életvesztésekért, a tömeges személyi sérülésekért - véli Patrubány Miklós, a Magyarok ...
Diácska és a Stone
Nagyon nem jól indult az a tegnapi nap.Csak felidegesítettek és én is magamat,én meg nem tudok olyankor csendben ülni,muszáj kiadnom magamból,és csak mondom nem érdekelve megbántok e vele mást,és kell egy kis egyedül eltöltött idő,hogy megnyugodjak.Aztán besétáltam a nővérem elé és séta haza,és tudtam,hogy nekem már készülgetnem kellene,de persze lusta voltam ahhoz is.aztán csak rá...
Dennie & Nóra
Először is köszönetet mondok Dennienek ezért a csodálatos délután megszervezéséért:-))

Reggel telefonon megerősítette a délutáni programot, amit még tegnap csak sejtetem.
Felhívtam a Nórát, aki úgy tett mint aki semmiről sem tud.
Már azt hittem, hogy ez a kész átverés, végül kiderült Nóra csak viccnek szánta:((((( .........nagyon jól sikerül)
Dennel ta...
Horvatorszag... Rab sziget! :D
HURRA NYARALUNK!!!
persze nem volt ilyen felhotelen h en elmentem.. de hat...
Szerdan indultunk... minden nap mas reszen voltunk a szigeten es tok jo volt egy ket dolgot leszamitva...
Dragamekkal utaztam ismet... a szulinapom utan nem is gondoltam h valaha is lesz koztunk pici nezetelteres is...
Na de rengeteg kepet csinaltunk... es sok elmennyel lettunk...
Egy BOGÁRka élete ;)
Schönen guten Abend!

Mi újság? Nálunk lassan újra nyár lesz...persze ez ebben a formában nem teljesen igaz, de már jobb, mint egész 7en eddig. Csík Andris ma repült haza, sztem már javában tömi magát vmi jó kis hazaival! Én is ezt tenném a helyében! Ma csomó mindent csináltam. Mivel a polgmester leköszönt, készítettek neki egy könyvet,tele jókívánsággal és képekkel, ...
Mecseki félmaraton
Szia Mindenki!

Úgy döntöttem, én azokról a túrákról írok, melyeken részt veszek. Most legutóbb a Mecsek dupla-, fél-, és a normál maraton került megrendezésre, melyen ki hinné 84, 21, és 42 kilóméteres távot kellett leküzdenünk. (a többes szám annak szól, hogy a túrákon Szilárd nevet viselő {amúgy kb.: 5 centiméterrel kissebb, és 5 évvel fiatalabb} barátommal veszek rész...
1 2 3 ........61 62 .....92 93 ....121 122 123
Címkék: Utazás Londonba Húsvétkor, Szóval Martfű, Elmentünk Oroszlányba, Helló Magyarország, Szerencsére Tesóm, Kedves Olvasóim, Patrubány Miklós, HURRA NYARALUNK, Csík Andris, Szia Mindenki, héten eddig, saját hibámból, érintett iskola, bolt kellős, nagyon aranyos, boldog arcokat, előbb sikeresen, utálatos matekdolgozattól, kicsit visszaugrunk, kijevi kirándulás, leveleket korábban, bejegyzés alapvetően, átmelt változata, nővérem volt, vonaton pedig, nővérem kritikáit, kedvem mindentől, tagnapi-mai bulink, másik kérdés, többi téli, kávé illata, konyhai rádióban, 7vgt ugyanis, gólyatábor fáradalmait, kormány felelős, kormány azáltal, közelgő veszélyről, tömeges személyi, csodálatos délután, délutáni programot, kész átverés, szulinapom utan, polgmester leköszönt, túrákról írok, normál maraton, többes szám, túrákon Szilárd, mindenfélétfogok, életvesztésekért, megszervezéséért, felidegesítettek, matekdolgozattól, gondolhatjátok, németországban, intézkedéseket, összetartoznak, tulajdonképpen, életveszélynek,